יוטה נגד בוסטון וסקרמנטו נגד פילדלפיה בשלישי / רועי ויינברג

7 משחקי כדורסל טובים לפנינו הלילה, כשהפוקוס יהיה על המשחק בין הג'אז והסלטיקס. סקרמנטו הרותחת תפגוש את פילדלפיה, אחת הקבוצות הטובות בליגה, ויש גם מפגש שני ברציפות בין גולדן סטייט וסן אנטוניו.

05:00-יוטה ג'אז (5-19)-בוסטון סלטיקס (10-12)

יוטה ממשיכה להיות אחת הקבוצות הטובות בליגה וקונטנדרית לכל דבר, לפחות במונחים של העונה הסדירה. הם ניצחו 15 מ-16 משחקים (כשבהפסד דנבר קולעת 15 שלשות מתוך 17 הניסיונות הראשונים) כשהם מתמודדים עם פציעות, כמו זאת של מייק קונלי שלא ישחק הערב. אחד הסיפורים השקטים ביוטה הוא החזרה של בויאן בוגדנוביץ' לכושר קליעה עם 18.6 נקודות ב-48.5% מחוץ לקשת ב-14 המשחקים האחרונים אחרי פתיחת עונה איטית. כל שחקני החוץ של הקבוצה קולעים שלשות בכמות ואיכות מרשימה, רודי גובר עושה עבודה נפלאה בהגנה ונראה שהם בדרך למאזן הטוב בליגה או לכל הפחות ביתיות בסיבוב הראשון.

בוסטון מגיעה למשחק הזה פצועה. ג'יילן בראון בספק, מרקוס סמארט בחוץ. בלי בראון הם הפתיעו את הקליפרס והפסידו לפניקס, כשג'ייסון טייטום היה טוב מאוד נגד הקליפרס וחלש נגד הסאנס. נקודה מסקרנת נוספת בבוסטון הוא העונה של קמבה ווקר שב-9 משחקים מאז חזר מפציעה נראה כמו חיקוי דהוי של השחקן שהיה בעונה הקודמת בסלטיקס או בשרלוט.

השאלה הגדולה במשחק הזה היא אם טייטום יכול לנצח לבד את הג'אז. יוטה כבר ניצחה את הקליפרס של קוואי ואת מילווקי של יאניס העונה, כך שזה לא אמור להיות אתגר משמעותי עבורם בהנחה שבראון לא משחק. גם אם טייטום יהיה טוב, הג'אז מספיק טובים בשביל לקלוע נקודה אחת יותר מהקבוצה השנייה ולנצח דרך ההתקפה. ניצחון של יוטה.

05:00-סקרמנטו קינגס (11-12)-פילדלפיה 76' (7-17)

אולי המשחק הטוב של הלילה. מצד אחד יש לנו את הקינגס שניצחו 7 מ-8 האחרונים, כולל ניצחונות על הקליפרס, הנאגטס, הסלטיקס והראפטורס. בתקופה הזאת דארון פוקס משחק כמו אול-סטאר, טירייס הליברטון מסתמן כאחת הבחירות הטובות בדראפט ואפילו האריסון בארנס משחק טוב מאוד.

היום הם יפגשו יריבה קשה אחרת בדמות פילדלפיה. הסבנטי סיקסרס אמנם הפסידו לאחרונה לפורטלנד בלי לילארד (כשהם בלי סימונס), אבל כל עוד סימונס ואמביד משחקים הם אחת הקבוצות הטובות בליגה. השילוב בין הנוכחות של אמביד בצבע לניהול המשחק של סימונס בונה קבוצת התקפה והגנה טובה שמממשת את הפוטנציאל שלה. טוביאס האריס, דני גרין וסת' קרי משלימים חמישייה מצויינת.

אז מה יהיה היום? תלוי בעיקר באיש אחד, ג'ואל אמביד. אני לא חושב שיש לקינגס תשובה לדומיננטיות שלו בצבע, במיוחד אחרי שניקולה יוקיץ' קלע עליהם 50 נקודות. סקרמנטו ניצחה את אותו משחק, אבל ההגנה של פילי היא לא ההגנה של דנבר. קצב משחק מהיר יכול לעשות חיים קשים לסבנטי-סיקסרס, אבל המצ'-אפ לטובתם. פילדלפיה תנצח.

03:30-סן אנטוניו ספרס (10-14)-גולדן סטייט ווריורס (12-12)

שתי הקבוצות נפגשו אתמול בלילה והספרס ניצחה. הם עשו את זה בלי לוני ווקר (שעשוי לשחק הערב) ובלי למרקוס אולדריג' שבחוץ כבר 3 משחקים. סן אנטוניו ניצחה את שלושתם כשההגנה שלה נראית טוב בהרבה עם יאקוב פלטל על המגרש. ההגנה של הסנטר האוסטרי מאזנת את ההתקפה של דרוזן והאחרים, וזה בלט גם במשחק האחרון לצד 8 החטיפות של דיונטה מארי. לא ברור מתי אולדריג' יחזור, אבל יכול להיות שעדיף לספרס להשאיר את פלטל בחמישייה.

גולדן מתמודדת עם פציעות משלה. קוון לוני וג'יימס וויזמן פצועים, מה שמשאיר אותם רק עם דריימונד גרין ואריק פסקל כ"גבוהים" (שניהם 1.98 מ'). בלי הביג-מנים הווריורס הפסידו 3 מ-4 משחקים, כשקרי טוב מאוד אבל הם לא מצליחים לסגור משחקים – הפסד ב-5 נקודות לסן אנטוניו, 2 לדאלאס ו-4 לבוסטון. זה כלל דברים כאלה:

(ותודה ל-etyale שהכניס את זה בתגובות של הסיקור)

אני מאמין שהיום קבלת ההחלטות של גולדן סטייט תהיה טובה יותר. לא מעט סדרות של 2 משחקים ברצף מול אותה קבוצה נגמרות ב-1-1, וגם אם ווקר חוזר הפערים מאוד צמודים. לכן אני חושב שדווקא גולדן סטייט תפתיע ותנצח.

02:30-ניו אורלינס פליקנס (12-10)-יוסטון רוקטס (12-11)

הפליקנס ניצחו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם (ו-5 מ-7). כשהשלשות נכנסות הם קבוצה טובה. ב-5 הניצחונות לונזו בול קלע ב-54.8% (8.4 ניסיונות), בלדסו ב-46.2% (7.8) ואינגרם ב-51.3% (7.8). בהפסדים הם עם 10 מ-40 משותף. זאיון משיג המון נקודות בצבע ולא מצליח להשפיע בהגנה ויש כאן קבוצה טובה, אבל עדיין לא ברור אם היה מזל ברצף הזה ואם הוא יכול להמשיך. בול ובלדסו כנראה לא יקלעו באחוזים כאלה בעונה שלמה.

אחד משני ההפסדים היה ליוסטון, 126-112. זאיון קלע 26 נקודות באותו משחק והרוקטס ניצחו דרך ההתקפה, בעיקר בזכות כריסטיאן ווד שלא ישחק הערב. זה יחסית חריג בהתחשב במה שאנחנו רואים מיוסטון מאז הטרייד של הארדן (8 ניצחונות ו-6 הפסדים), אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה. סטיבן סילאס עושה עבודה טובה על הקווים ואנחנו רואים פשוט קבוצה מחויבת: ג'יישון טייט, ויקטור אולדיפו וגם שחקנים כמו אריק גורדון עושים את שלהם בצד הזה של המגרש. הם הפסידו 3 מ-4 האחרונים, לא מעט בגלל התקפה שלא מצליחה להתרומם, אבל המחויבות שם.

גם כאן אני מאמין שתהיה הפתעה יחסית. דמרקוס קאזינס יפתח נגד קבוצתו לשעבר והם מקבלים בחזרה את וול ואריק גורדון שנחו בתבוסה מול שרלוט. יש להם את היכולת להאט את הפליקנס. אני לא חושב שהשלשות של בול ובלדסו ימשיכו להכנס בקצב הזה ולכן הפעם נראה את יוסטון מנצחת.

02:30-מיאמי היט (14-9)-ניו יורק ניקס (14-11)

מעטים ציפו שהניקס יהיו עם מאזן יותר טוב ממיאמי אחרי כשליש עונה. ג'וליוס רנדל משחק את דרכו לאול-סטאר, מיטשל רובינסון עושה פחות עבירות ואנחנו רואים התקדמות יפה מאוד גם מאר ג'יי בארט וכמובן מעמנואל קוויקלי הרוקי המצויין. לאחרונה הם השיגו בטרייד את דריק רוז, ה-MVP לשעבר שיוסיף עוד יוצר זריקות להתקפה שזקוקה נואשות לאחד.

במיאמי המצב משתפר, אבל עדיין לא טוב. הקבוצה ניצחה את שני המשחקים האחרונים שלה כשטיילר הירו עבר, באיחור של כמה משחקים, לספסל. הם פותחים במקומו עם רכז "טבעי" יותר, קנדריק נאן או גוראן דראגיץ', ועכשיו קיבלו את הסגל המלא שלהם חזרה אחרי כמה מקרים של קורונה. באם אדביו משחק טוב, באטלר מתחמם לאט אבל הקבוצה עדיין לא בגבהים של העונה הסדירה או הפלייאוף שעבר. זה מתבטא בחוסר תיאום בהגנה והרבה איבודים בהתקפה, משהו שחייב להשתנות עם הזמן.

כאן, בין אם רוז ישחק או לא, אני חושב שיהיה ניצחון של הניקס. המשחק בין הקבוצות בראשון היה צמוד ונגמר בניצחון קטן למיאמי וההפרש כרגע בין הקבוצות לא מספיק גדול בשביל להיות בטוחים שההיט ינצחו שוב. ניצחון כאן הכרחי לפני התקופה הקשה שלהם – יוסטון, יוטה, קליפרס, ווריורס, סקרמנטו והלייקרס – כדי ליצור מומנטום. לא משחק פשוט ל-2 הקבוצות.

05:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (10-12)-אורלנדו מג'יק (15-9)

בלי סי ג'יי מקולום או יוסוף נורקיץ' פורטלנד נותנת הזדמנות לשחקנים אחרים. גארי טרנט ג'וניור ממשיך בגרף השיפור מהבועה ומצליח ליצור לעצמו זריקות וגם רודני הוד וכרמלו אנטוני, אחרי פתיחות עונה לא קלות, מראים התקדמות.

אין את ההתקדמות הזאת באורלנדו. המג'יק הפסידו 13 מ-16 המשחקים האחרונים שלהם. הם רעים בהתקפה, רעים בהגנה והשאלה הגדולה היחידה שנשארה שם היא מי תקבל את ניקולה ווצ'ביץ' (או ארון גורדון) בטרייד. פורנייה וגורדון לא ישחקו הערב, ולכן נראה ניצחון של פורטלנד.

02:00-דטרויט פיסטונס (18-5)-ברוקלין נטס (11-14)

הפיסטונס הצליחו לנצח את הלייקרס ולגרור אותם להארכה שנייה במשחק נוסף, אבל יש סיבה שהמאזן שלהם כזה גרוע. היום הם גם ישחקו בלי דריק רוז שעבר לניקס והיה אחד השחקנים הטובים ביותר העונה, כך שקשה לראות כאן הפתעה.

ברוקלין הזכירה את הרוקטס של השנים האחרונות כשהם שיחקו בלי דוראנט וקיירי והפסידו את שני המשחקים האחרונים כשאין הרבה מסביב לג'יימס הארדן. KD לא ישחק גם הערב, אירווינג בספק וזה משאיר אותנו עם הארדן, האריס, לואו-קברו, ג'ף גרין ודיאנדרה ג'ורדן. החמישייה הזאת מספיק טובה בשביל לנצח את דטרויט? חושב שכן. ברוקלין, הארדן קולע מעל 40 נקודות.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
154 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/02/2021 14:13:17

מיאמי ניקס אין הימור מפאת עין רעה….

פיני
09/02/2021 14:33:42

הימר על הניקס

ירון, החלום
ירון, החלום
09/02/2021 15:45:53

בסד
תודה 3ועי.
גגחלט כמה משחקים מעניינים.
גולדן ינקמו הלילה?

פיני
09/02/2021 18:24:51

השאלה עם דריימונד גרין יבוא לנקום…

PhillySpecial
Editor
09/02/2021 18:07:07

תודה רועי

NFS
NFS
09/02/2021 18:27:06
Reply to  PhillySpecial

וואו רועי, ה-mvp של האתר בשבועות אחרונים עם טריפל דאבל (סיקור, פריוויו, מחשבות) כמעט כל ערב.
.
מי זה שם זרק בגולדן, האולסטאר דריימונד גרין? היישר לשאקטין.
.
ערב לא רע, נשתדל לתפוס משהו (סיכוי נמוך).

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  NFS

לגמרי mvp, מקבל את כל הקולות, הראשון מאז קרי 2016.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אחלה פריוויו, כרגיל, תודה רבה רועי.
.
גם אני בדרך כלל בתחושה ששני משחקים רצופים יתחלקו 1-1, אבל נראה לי שהלילה דווקא ננצח. אני בטוח שסטף וקר יגיעו עם תרגילים חדשים, אבל אנחנו החטאנו בטירוף אתמול, ונראה לי שנצליח יותר הערב, ואם לוני חוזר יהיה לנו עוד גוף מהיר לזרוק על סטף.
.
בעניין פולטל, לצערי אני מסכים איתך. למה לצערי, כי הוא מאד תורם לספסל, ומסתדר מצוין עם מילס וגיי, אז חבל לי להוציא אותו משם, בעיקר כי מול סנטרים חזקים, כמו וייסמן, די קשה לו. מה שכן, למרקוס דועך, ויובנקס משתפר, אז בהחלט יתכן שיותר דקות של פולטל ויובנקס, על חשבון למרקוס, מחויבות המציאות. צריך לציין שליילס, שדווקא קיבל דקות בחמישיה בשנה שעברה, נעלם מהרוטציה, וסאמניץ' חזר לג'י ליג, אז גם עם שיפור אצל פולטל ויובנקס אנחנו קצרים מאד במחלקת הביגז. על טריידים כבר ויתרתי אבל נחכה לפוסטים של ג'ון וערן על הדראפט ונראה איזה ביגז יכולים להשלים את הפאזל.

יהלי אולמר
Editor
09/02/2021 21:37:56

אני חושב שדווקא כדאי לנו לחפש ביג מנים בשוק חופשי/טרייד. הביגס בדראפט בדרך כלל לא מוכנים לליגה מהשנייה הראשונה, ויקח להם כמה שנים להתפתח בהגנה ובשיטה של הספרס. מה גם שביגס פורחים מאוחר אז אולי העתיד עוד לפנינו, ולשחק עם שני סטרץ' 4 זה לגמרי הספרס עכשיו. המסקנה היא שצריך לדאוג למחלקה הזאת אך היא לא בעדיפות ראשונה לכרגע

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מסכים לגמרי שזה יקח זמן, עם ביג, אבל קשה לי לראות שחקן רציני מגיע אלינו בטרייד, כי אין לנו כל כך הרבה לתת, או כשחקן חופשי, כי שכר יהיה לנו אבל בדרך כלל הם לא באים. יש לך רעיונות? אנדרה דראמונד? יש עוד ביג פנוי בקיץ?

עידו גילרי
Admin
09/02/2021 23:50:09

יש לך את הפיני הפריק בתקווה שהבולס לא ישוו.

etayle
etayle
09/02/2021 20:36:17

תודה רבה רועי על פריוויו נהדר.
אני אכתוב שוב, יוטה לא קונדיטורים ולא כלום, ויש להם המון להוכיח כדי שניקח אותם ברצינות.
פגשנו המון קבוצות עונה רגילה נהדרות(כן יאניס ובאד במיוחד אתם), שבנו על כדורסל מאוזן ויפה ובסוף ברגע האמת פישלו. אני הייתי מחכה איתם יותר(אבל מה שכן, יש להם את החומר ללכת על הסוף, במיוחד קו אחורי שבקלות יכול להיות הכי טוב בליגה מבחינת ציוות).

לא רע לברוקלין שלהארדן יהיה קצת זמן איכות עם השחקנים המשלימים, זה גם יכפה עליו להיכנס עוד יותר לכושר.

ואם הזכרת אותו כבר בפריוויוו, הסיפור של גארי טרנט העונה מסקרן, הוא ויתר על הארכת חוזה /חוזה חדש בגודל של 54 מיליון דולר ל4 שנים, והימר על עצמו. עד עכשיו אני חושב שהולך לו לא כזה רע.

פיני
09/02/2021 22:07:54
Reply to  etayle

קונטנדרים*. אני דווקא חושב שיש להם מאצ' אפ ממש טוב מול הקליפרס ולמעשה מול כל קבוצה שהיא לא הלייקרס. במזרח, אני לא חושב שיש להם תשובה לפילי, אבל חוץ ממנה? למה לא?
גילוי נאות: הכותב אוהד פילדלפיה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  פיני

ברוך הבא למועדון נראה לי פילי עם הכי הרבה אוהדים בהופס

etayle
etayle
10/02/2021 0:04:40
Reply to  פיני

כמובן שאתה צודק. הטענה לא מתייחסת לסיכוי שלה מול כל קבוצה. אלא שכדי לקרוא לעצמך מועמד לאליפות, אתה צריך "לספק קבלות", ליוטה הזאתי עוד אין את זה. האם אין אלופות שלא היו מועמדות ממש לפני? יש(אם כי מהאחרונות אפשר לציין את טורונטו וגולדן באליפות הראשונה, ובשתיהן הן נהנו מפציעות משמעותיות של יריבות חשובות).

גם אני חושב שיש להן סיכוי מול כל קבוצה במערב (ובליגה) שהיא לא הלייקרס. בעיקר כי ללייקרס יש המון ניסיון, ושני שחקנים כשהם משחקים ברמה הגבוה שלהם, הם טופ 5 בליגה. (לדעתי דיוויס לברון בכושר טופ 3 שרק דוראנט מאיים עליהם, יסלחו לי יאניס וקוואי).

האווי לאסוף
האווי לאסוף
09/02/2021 21:36:43

אחלה פריוויו ואחלה ערב, תודה רבה רועי

רז
רז
09/02/2021 23:38:39

הנושא של פולטל מעסיק אותי מתחילת העונה, זה תופעה שההסבר היחידי שני יודע לתת לה זה: "אה, זה בטח פופוביץ"
.
נתוני ה+/- של יעקב איכשהו תמיד גבוהים ביחס לקבוצה, וגם בשנה שעברה הספסל תמיד היה טוב יותר מהחמישיה.
הנתון המדהים, ואני יודע שזה מדגם קטן מידי, אבל כשפולטל בחמישייה זה מתהפך, כלומר פולטל שומר על +/- גבוה, אבל פתאום החמישייה טובה יותר מהספסל.
אז אפשר לייחס את זה לכך שההבדל בין אולדריג' לפולטל הוא לא גדול כמו פולטל ליובנקס. אבל זה גם מעלה תהייה… בעצם הבעיה העיקרית של פולטל זה חוסר היכולת לשים את הכדור בסל ממרחק של יותר ממטר וחצי. מצד שני, הדעיכה של אולדריג' מביאה לנו משחקים שלמים שבהם גם אולדריג' לא מסוגל לשים את הכדור בסל. אז בעצם אולדריג' דועך זה פולטל בלי יכולת הגנתית?
.
אז רועי כל הכבוד על ששמת את האצבע על נקודה שמי שלא אוהד הספרס לא אמור לשים לב אליה, תודה שהעלית את זה לדיון. יצאנו, אני חושב שהדרך בה פופ בחר להתייחס לנושא הוא מיטבי. פופ עולה עם למרקוס בחמישייה, נותן הוראה שהכדורים הראשונים ילכו אליו, כך הוא יודע מאוד מוקדם לאן נושבת רוחו של אולדריג', עם הוא פוגע, הוא ימשיך לקבל קרדיט, ואם לא, פולטל מקבל הרבה יותר דקות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סוף סוף פילי בשעה טובה תענוג

ברוך רובין
ברוך רובין
10/02/2021 2:31:33

ברוקלין חייבת להביא גופות להגנה

ברוך רובין
ברוך רובין
10/02/2021 2:33:51

לא זוכר קבוצת הגנה כזאת רעה

ברוך רובין
ברוך רובין
10/02/2021 2:39:40

חייבים להטריד את האריס ושאמט הייתי מנסה להביא את פלאמלי וטאקר שיאזנו אותם, האריס דיאנדרה ג’ורדן קיירי והארדן אם אני מעלה כמה נגרים מהשכונה של שמעון הם מצליחים לקלוע עליהם. אני לא צוחק שראיתי אוויר שמגן טוב מאירווינג

ברוך רובין
ברוך רובין
10/02/2021 3:40:46

מתי זורקים את הגופה של דיאנדרה ג’ורדן לספסל עדיף לשחק 4-5 מאשר שיהיה על המגרש בהגנה

ברוך רובין
ברוך רובין
10/02/2021 3:51:01

פח אשפה קיירי הזה אגואיסט

ברוך רובין
ברוך רובין
10/02/2021 3:56:45

איזה הגנה פח יש לברוקלין זה לא להאמין קטסל והתקפית זורקים בלטות מ3

ברוך רובין
ברוך רובין
10/02/2021 4:03:06

איזה נגר הגוש ג’קסון הזה איך פיניקס לקוח אותו חשבו יהיה אולר שוויצרי, הארדן נפל על גריפין שנראה כמו גזר ששתלו באדמה

ברוך רובין
ברוך רובין
10/02/2021 4:04:34

הייתי מנסה להטריד את דריימונד גרין במכונה כביסה אבל לא נראה לי וולמארט יסכימו. בין השחקנים החלשים בליגה רק בhoops טופ52

trusttheprocess
trusttheprocess
10/02/2021 4:18:45

דטרויט מנצחים רק קבוצות עם מאזן טופ 5

ברוך רובין
ברוך רובין
10/02/2021 4:21:37

הזייה לייקרס פילי ברוקלין

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
10/02/2021 4:36:05

הניקס עושים טיבס?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
10/02/2021 5:01:51

גימיייייייייייייייייייייייייייייייייייי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, איזו הצגה על הרצפה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
10/02/2021 5:02:35

היתה עליו עבירה אבל ההצגה אחרי זה לפנתיאון עם ניימר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוק טוב לכולם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קרי נותן בראש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטפן מתעלל בספרס אה בקצב של 50

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סת קרי יצא חם מהתנור רואה את סטפן רוצה גם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

חוטפים בראש במחצית השנייה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריימונד נוקם עם 6 נק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד החטיא דאנק ישר לשאקטין גרוע מאד בינתיים נראה חי חיסלנו אותו בדיוני הmvp.
סימונס מעולה בקליר פאת של הקינגס משיק טוב

trusttheprocess
trusttheprocess
10/02/2021 5:27:24

החטיא דאנק ורץ מהר להגנה ועצר את המתפרצת עם בלוק על באדי הילד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גרמי גראנט בייבי קירצף את הנטס😂😂😂
יאללה הטרייד על גו האריס מתקרב תעיפו אותו כבר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

החיים קלים יותר כשסטף נח, אבל עדיין אנחנו מחמיצים כמו משוגעים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

את אמביד באחד על אחד רק מארק גסול יכול לעצור הוא גם שובר קרשים מהקו בא רדום היום

trusttheprocess
trusttheprocess
10/02/2021 5:33:56

עצר אותו על 28 נקודות השנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היה בצחוק אבל זה באמת לעצור אותו מתחת לממוצעהשלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקינגס קולעים לייאפים בלי הכרה מה זה הנה פוקס עם 3 לאזן דוויט נכנס לייצב את הקליר פאת בהגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי יושנים המשחק הזה ילך צמוד עד הסוף אין הגנה כל כניסה לסל לייאפ של הקינגס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תנו לסימונס קינגס כל העונה הוא אולסטאר

trusttheprocess
trusttheprocess
10/02/2021 5:35:44

בן סימונס שוחט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תן לו כל יום את כל הסקרמנטו הבולס ווש ואלה עם הקליר פאת שאפשר לרוץ מולם קוסט טו קוסט ולהטביע בלי התנגדות הוא אולסטאר 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בן סימונס דאון אנדר וויד דה תאנדר 😂😂😂😂 השדר הרג אותי
סימונס מקרצף את הקליר פאת של הקינגס. הקינגס!שערורייה בהגנה

trusttheprocess
trusttheprocess
10/02/2021 5:38:47

קורקמאז פתח טוב

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אנחנו מתקשים בקליעה, כדרור, מסירה ושמירה. זה לא משאיר הרבה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

הם פשוט עושים לנו בית ספר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתמול בשכונה לקחתי mvp מה זה קירצפתי עשיתי שיא קריירה עם 10 שלשות רצוף הם השתגעו שם. 2 משחוקנים כל אחד עד 10 סיימתי בשנייה עם 10 0 ו10 0.
הכי מצחיק היה שבמשחקון הראשון השומר היה אחד שתמיד שומר עליי לא קרוב מספיק כי הוא מפחד שאעבור אותו אז הוא קיבל אותם 3 רצוף ואז התקרב וקיבל את הסטפבקים בפרצוף. אז לאורי טיטרש אותו מהספסל שהוא מוותר לי ולא שומר טוב אמרתי לו הוא לא כמוך עושה רק עבירות.
אז משחק הבא לאורי רצה להוכיל לו ו3 זריקות רצוף הוא קפץ עליי אז לקחתי עבירות אמרתי לו תלמד לשמור נקי הרקדתי אותו ויכלתי חצי מרחק עם הקרש אבל יצאתי לשלשה ועל הראש שלו אז רנדל וההוא טיטרשו אותו אמרו לו למה אתה לא שומר הוא אמר להם פוקס אמרתי לו קח עוד פוקס שעה ריקוד ועל הראש שלו עם אנד וואן חחח קיצר חטף 5 שלשות על הפרצוף היה מצחיק כולם מה זה טיטרשו אותו הוא חא קלע מאז סל כל המשחק אמרתי לו מה קרה הורדתי לך את הבטחון 😂😂
אני תמנון ובירד קירצפנו את כל המשחקונים לא הפסדנו חוץ מהאחרון כי לא היה לנו בכלל אוויר אני מרגיש כמו זקן בקושי מצליח לקפל רגליים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

יאללה פופ להעלות את הספסל חבל על השחקנים בבק-טו-בק.

צ'יקו
Admin
10/02/2021 5:53:08

סקרמנטו חוזרים למשחק!!

צ'יקו
Admin
10/02/2021 5:54:52

יוטה חוזרת למשחק עם 11-2

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פוקס זרק את סימונס 2 מטר וצאקה עשיתי כזה אתמול פעמיים לכץ בשכונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האריס ואמביד לא במשחק בכלל

trusttheprocess
trusttheprocess
10/02/2021 6:01:49

מחצית בחצי הילוך
אמביד יתן רבע שלישי חזק

ברוך רובין
ברוך רובין
10/02/2021 6:03:25

הצטרפתי לפילי

גיא הירוק
Admin
10/02/2021 6:04:47

איך לעזאזל לא לקחנו את הליברטון????

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שואלים את זה גם בבולס בהוקס בניקס ודטרויט

trusttheprocess
trusttheprocess
10/02/2021 6:10:34

שואלים את זה גם במינסוטה

פיני
10/02/2021 6:17:33

ובת קול מהנהנת מהשמים ואומרת: "ועל כגון דא קא בכינא"…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי משחקים רע אמביד חוסל בדיוני הmvp נראה גופה.
הקינגס רוקדים עלינו לא עומדים בקצב

ברוך רובין
ברוך רובין
10/02/2021 6:05:16

גיילן בראון יותר טוב מטייטום, יכול להיות שהוא הכוכב הראשי שלהם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם חצי חצי שניהם שווים בהכל שם גם סטו

צ'יקו
Admin
10/02/2021 6:27:41

חד משמעית. הוא המנהיג שלהם אך טייטום הוא הסקורר, למרות שלא חסר לבראון יכולת קליעה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיארון פוקס רוצח את סימונס שחקן שחקן נהיה הבחור חודר יותר לצבע שם צאקות הכשרון בגארדים בליגה חולני

trusttheprocess
trusttheprocess
10/02/2021 6:09:07

הוא לא ממש רוצח את סימונס, הוא מקבל חסימה בטופ אוף דה קי כדי שיהיה סוויצ' מסימונס לקרי או גרין ואותם הוא רוצח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טראסט אנחנו נפסיד אין הגנה. כל התקפה הקינגס לייאפ קליל. לא עומדים בקצב של הקליר פאת.
סימונס התעייף אמביד נראה כמו מארק גאסול
סת איכשהו השאיר אותנו במשחק וטוביאס נראה כאילו הוא פגש את ברט בראון

trusttheprocess
trusttheprocess
10/02/2021 6:10:01

זה תגובה טובה לשנה שעברה
השנה יש לך את דוק ריברס על הקווים
אמביד יתן רבע שלישי חזק וההגנה תשתפר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני מקווה אבל חושב שניגרר לצמודה וייתכן שנפסיד ההגנה פשוט לא קיימת כל ריצה ישר לייאפ

פיני
10/02/2021 6:14:53

וואו… סקרמנטו… ברבע הראשון לא הייתה להם הגנה בכלל, ברבע השני הם הוציאו את אמביד וסימונס מהמשחק, יצרו מיסמצ' בהתקפה לפוקס על גרין או קרי (כשהוא בורח מסימונס) הילד נכנס לעניינים והאליברטון? תענוג של שחקן.. משנה מומנטומים.
האריס משוטט, קרי מחזיק את פילי במשחק.
אחלה מחצית ביוטה, ג'יילן בראון מראה כמה הוא היה חסר

ברוך רובין
ברוך רובין
10/02/2021 6:15:24

בוסטון חייבת מישהו בצבע, וחיזוק רציני לספסל+ הייתי גם מנסה להחליף את קמבה הבינוני. אני לא רואה אותם יוצאים מהמזרח אני בכלל לא מדבר על התמודדות עם הלייקרס

פיני
10/02/2021 6:20:56

דטרויט זה ככה: הפסדנו לקליבלנד ולמינסוטה (ולכולן בערך), ניצחנו את הלייקרס, פילי, בוסטון, פיניקס וברוקלין

צ'יקו
Admin
10/02/2021 6:29:45
Reply to  פיני

דטרויט עלוקה.
אם תתייחס אליהם כמו שצריך אתה תנצח אך אם תזלזל הם ימצצו לך את הדם וינצחו אותך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

נכון הם מנסים לנצח כל משחק ומשחקים קשוח. אם היה להם גארדים נורמלים גם יכלו לנצח יותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקה הזייה על הולמס בחסימה על קרי מה זה מסכן הדביקו לו 4 חינם אין כסף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין הגנה בכלל לייאפ כל התקפה זה כבר מעצבן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד לא נושם בקצב הזה 😂😂😂

צ'יקו
Admin
10/02/2021 6:30:16

אחלה שיטת משחק

ברוך רובין
ברוך רובין
10/02/2021 6:31:29

כן יעשו את זה גם בפלייאוף לצערי, אני מצגעגעג למשחק הישן שהגנה לא הייתה בו מילה גסה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי יעשה בפלייאוף? רק הנטס מסוגלים לרוץ ככה במזרח.
מהקבוצות הטובות אף קבוצה לא רצה ככה לא קליפרס לא לייקרס לא יוטה לא דנבר לא באקס לא בוסטון.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
10/02/2021 6:29:53

ילה
חצי שני ביוטה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הליברטון חוטף מסירות כמו תמנון

צ'יקו
Admin
10/02/2021 6:31:13

עלה לי שאלה, האם ההצלחה של הקינגס במשחקים האחרונים זה בגלל השחקנים או המאמן.. דעתכם?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

רק שחקנים המאמן חלש אם הם זורקים את וולטון ובארנס ובאגלי הם אחלה קבוצה. פוקס קפץ רמה והם בתקופה טובה בקרוב יחזרו לרגיל שלהם. הם צריכים פורוורד טוב דוראנט היה עוזר להם

אשך טמיר המקורי
10/02/2021 6:35:42
Reply to  צ'יקו

לדעתי וולטון הוכיח מעל לכל ספק סביר שהוא אחד המאמנים הרעים בליגה.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/02/2021 6:44:48

כן ברמה של בראון

פיני
10/02/2021 6:38:47
Reply to  צ'יקו

לא חושב שאפשר להפריד.

אשך טמיר המקורי
10/02/2021 6:34:30

פעם ראשונה שאני רואה את הליברטון. מזכיר לי את שון ליווינגסטון (גם במראה).
פילי לא תגיע לגמר המזרח.

צ'יקו
Admin
10/02/2021 6:39:44

נתפלל לאלוקים שימשיך לשחק כמוהו ולא יפצע כמהו

ברוך רובין
ברוך רובין
10/02/2021 6:41:47

ברור שפילי לא תגיע הנטס ינגבו אותם חזק חזק

אשך טמיר המקורי
10/02/2021 6:45:59

אז זהו שהנטס גם לא יגיעו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אינדיאנה יגיעו 😂

אשך טמיר המקורי
10/02/2021 6:37:35

האם פוקס סוף סוף מקיים את ההבטחה? (באמת שואל, לא ראיתי את סקרמנטו בכלל העונה)

צ'יקו
Admin
10/02/2021 6:40:16

כן. ההשתלטות שלו בקלאץ מזכירה את אייברסון בגדולתו

לילי
לילי
10/02/2021 6:42:59
Reply to  צ'יקו

הוא לא מגזים.
נגד הקליפרס ובוסטון (שראיתי) הוא היה ממש ברמת הלא שפוי.
מקווה שישמור על זה.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/02/2021 6:43:55

חבל שבן סימונס לא פוגש כל יום את הקינגס

trusttheprocess
trusttheprocess
10/02/2021 6:44:02

אמביד נראה פצוע
אין לו ליפט
הוא בורח ממגע ונראה כאילו כואב לו כל הזמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פסלו סל חוקי לדוויט בזיון החוק הזה בכלל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוויט האפס הזה

ברוך רובין
ברוך רובין
10/02/2021 6:50:12

טוב בוסטון חלשים מאוד קבוצה בינונית + אין להם לא ספסל ולא גובה.

לילי
לילי
10/02/2021 6:52:55

השיפור של אוניל כל כך משמעותי.
אין את מי להשאיר פנוי העונה בשביל לעשות דאבל על מיטשל.

צ'יקו
Admin
10/02/2021 6:53:57

כרמלו עולה למקום 12 בקלעי כל הזמנים

zivovivo
zivovivo
10/02/2021 6:53:58

הקינגס חזרו מאד יפה למשחק פוס והאלי שוב טובים, באגלי במשחק חזק מקבל יותר דקות, בארנס ירד לאחרונה.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/02/2021 7:05:47
Reply to  zivovivo

קלארקסון מנגב, במיידי מאמן העונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד ככ עייף שפעם 2 הוא כבר נפל בדרך לדאנק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בהריסון בארנס ננוחם

ברוך רובין
ברוך רובין
10/02/2021 7:07:20

סניידר מאמן העונה, לא מחזיק מיוטה יותר מדי מבחינת הכישרון הם נופלים מרוב הקבוצות בטופ של הליגה אבל הוא בנה שם קבוצה מדהימה לעונה הסדירה ומאוזנת משחק של הנעת כדור, אני לא רואה אותם עוברים סיבוב שני בפלייאוף אבל כל הכבוד לו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כרגע זה בינו לדוק

trusttheprocess
trusttheprocess
10/02/2021 7:10:43

הגנה הגנה הגנה
אמביד סימונס וטייבול חונקים את הקינגס

אשך טמיר המקורי
10/02/2021 7:11:47

סימונס – כשחוטבים עצים עפים שבבים

ברוך רובין
ברוך רובין
10/02/2021 7:13:34

אשך איפה הציוד מגן? לא מבין את השטות הזאת שמחייבים לשים מסכה ולא מחייבים לשים גם קסדה שסימונס משחק…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא סביר היום התחיל ממש טוב ודעך

אשך טמיר המקורי
10/02/2021 7:16:33

זה כי הוא מטווח מטווחים קצרים, עד מטר.
אין זמן לרוץ למקלטים בהתרעת צבע אדום.
משחקים של סימונס זה כמו להיות בעוטף עזה, משחקים של ראס זה חיזבאללה.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/02/2021 7:12:09

הקינגס משחקים כמו ילדים משתולים כמו אהבלים ומאבדים כדור, איזה אפס הסימונס הזה זה לא ייאמן פוסט על באדי הילד הוא לא מסוגל לעשות

אשך טמיר המקורי
10/02/2021 7:14:48

אין שם מאמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה פילי לא לחרבן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד בקושי הולך

trusttheprocess
trusttheprocess
10/02/2021 7:15:21

מתחילת המשחק הוא ככה
הוא משחק פצוע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן ייתכן

ברוך רובין
ברוך רובין
10/02/2021 7:16:10

לא משחקים פצועים, פצוע שב בבית

trusttheprocess
trusttheprocess
10/02/2021 7:19:51

הוא משחק פצוע כי לא רוצה להחסיר יותר מדי ואז לא יתנו לו mvp

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היה עבירה של בארנס נתן גם באמפ אחכ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פוקס מהיר כמעט כמו ראס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוביאס קם לתחייה ברבע 4

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואו סימונס בקטע אשכאטין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק שלא יהיה הארכה בחייאת

אשך טמיר המקורי
10/02/2021 7:19:47

אוי פאק סימונס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשכאטין נשמע טוב?

אשך טמיר המקורי
10/02/2021 7:20:08

וזה מול הקליר פאת האולטימטיבי

אשך טמיר המקורי
10/02/2021 7:23:10

אם זה היה דייוויס ולא מילטון היו שורקים לבארנס פלייגרנט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה ריברס מקבל טכנית עכשיו חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי נותן לסימונב את הכדור בסוף שיעשו האק? זה טפשות גם אם יקלע את שניהם כרגע שם 1

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי אידיוטים נותנים משחק גמור מתנה ריברס עם טכנית כדור לסימונס מה סימונס עושה על המגרש עכשיו חחח וסל ועבירה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זהו שרדנו מוקש ומשחק גרוע שלנו אבל רבע אחרון בו למשך 6 דק עשינו הגנה ונגמר הקליר פאת שהיה לקינגס הביא נצחון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד מדדה כמו קאווי😂😂

trusttheprocess
trusttheprocess
10/02/2021 7:32:53

טייבול שיתק את פוקס ברבע הרביעי וגמר את המשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה מאני טיים בבוסטון הצטרפתי רזיאל צריך עזרה?

Smiley
Editor
10/02/2021 7:33:47

ד'ארון פוקס צריך להבין שעם כל הכבוד להילד, המשחקים האלה הם עליו, גם מול הגנה קשוחה כמו של פילי, ושומרים שיותר גדולים ופיזיים ממנו.

Smiley
Editor
10/02/2021 7:39:37

בום שאקאלאקה של מיטשל

לילי
לילי
10/02/2021 7:41:13

מיטשל רוצח.

לילי
לילי
10/02/2021 7:41:54
Reply to  לילי

10 מ15 נקודות אחרונות של יוטה + שני אסיסטים וחטיפה.

trusttheprocess
trusttheprocess
10/02/2021 8:10:04

פילי מנצחים
בוסטון מפסידים
its a good day to be alive

עידו גילרי
Admin
10/02/2021 8:11:43

ובריידי עדיין עם טבעת שביעית.

trusttheprocess
trusttheprocess
10/02/2021 8:27:10

טמפה זה במסצ'וסטס?
מה למדת בתיכון בפלורידה?

עידו גילרי
Admin
10/02/2021 8:29:40

אם לא היו גונבים את הבחירות אז כנראה שאפשר היה לסדר משהו.